Blue Lady Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg satt på kanten av senga og bøyde meg godt fremover. De skal treffe mellom to ryggvirvler eller ryggskiver eller hva det heter. Synes ikke det var vondt. Samme "smerte" som å ta blodprøve eller sette veneflon.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 ha! Æ synes det va drit vondt, snakk om å bårre sæ inn i ryggraden min.. shit...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Det var jo to ulike svar. Velger å høre på Blue Lady som var litt mer seriøs i måten å svare på enn anonym. Flere med erfaring??
trollet66 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjente knapt nok stikket. Satt på kanten av bordet,med krum rygg og det var over på et blunk. Veneflonene kjente jeg mere til! Ikke noe å grue seg for!
aanonym Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg fikk epidural da storebror ble født, men det husker jeg ingenting av. Alt annet var så vondt, da...
ennah78 Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Jeg synes ikke det var så vondt. Jeg satt og på kanten av senga og bøyde meg framover. Legene er så flinke til å sette epidural at det går så bra!! Var bare overlykkelig for at jeg fikk det jeg før de fant ut at de måtte ta ks uansett
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 jeg fikk spinal. jeg synns det var vondt, men jeg er veldig pyse når d gjelder sprøyter også da =O/ Men det er fort over da =O)
:)Elvira i magen :) Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Syntes ikke det var vondt. Som en blodprøve
snowstorm73 Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Jeg merket ikke noe særlig. Gjorde i hvert fall ikke særlig vondt. Jeg lå forresten på siden, i føtusstilling. Vanskelig det!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Første gang tok jeg epidural, merket ingen ting, men som en annen nevnte så var det andre smerter som sto på da. Andre gang med planlagt KS så bommet legen 2 ganger og traff i tillegg en nerve så jeg fikk skikkelige spasmer (og legen kjeftet på meg fordi jeg ikke lå stille grrr!) så da ble jeg litt satt ut og svimmel før selve inngrepet, men kanskje mest av tanken på en diger nål i ryggen enn av selve smerten. Du får bedøvelse før de setter den, så det går nok fint - bare ikke tenk for mye!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Har tatt epidural og spinal- kjente det knapt noene av gangene
mammamia<3 Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Titt titt Jeg måtte også ligge med krummet rygg på operasjonsbordet, litt ubehagelig det da med en STOR mage i veien, særlig da jeg skulle få tvillingene :-) Men selve spinalen gikk overraskende bra, kjente det jo, men det er ikke det jeg tenker på mitt kommende snitt i februar en gang. De er så profesjonelle de som setter denne form for bedøvelse at Klem
Tannfeen:-) Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Hei! Jeg vil nok tro at det i utgangspunktet ikke gjør så veldig vondt. Jeg måtte ligge på operasjonsbordet og krumme ryggen. Problemet mitt var at jeg hadde mye vann i kroppen, og at jeg i tillegg sa ja til at en turnuslege skulle få sette inn nålen. Det ble en meget smertefull opplevelse, han prøvde veldig mange ganger og ville liksom ikke gi opp. Til slutt sa jeg klart og tydelig stopp. En erfaren lege ble tilkalt, og han klarte det på første forsøk. En lite hyggelig opplevelse, men jeg har alltid sagt ja når jeg har fått forespørsel om turnusleger kan få prøve seg, og jeg så ingen grunn til å si nei denne gangen heller.Blir det keisersnitt flere ganger, kommer jeg nok til å tenke meg litt bedre om før jeg sier ja til slike ting, men jeg er ikke helt negativt innstilt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Jeg tok spinal før ks, var redd for har hørt at den er veldig vond. Men fikk lokalbedøvelse før det satte spinal. Kjente ingenting! Bare et bitte lite stikk når de satte lokalbedøvlse. så ingenting å frykte:-)
lillejentami Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 jeg har fått begge deler og ingen gjorde vondt!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk spinalbedøvelse da jeg måtte sy, totalruptur, etter forrigemann. Jeg hadde jo ikke andre smerter å tenke på da, som veer ol. Synes det ikke gjorde vondt, var som et vanlig sprøytestikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå