Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg er 33, gift, jobber ved universitetet og venter første barn. Kunne godt tenkt meg treff med flere som har termin til våren :-)
minførstebaby Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Heisann..Jeg har også termin i februar.. Er også gift og venter første barn...
meTherese *220208* Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Har termin i februar jeg og! ...men er bare 21 år hvis det kan være en hindring? Har hvertfall kjempe lyst å være med på treff, treffe flere i samme situasjon, altså som er gravid:)) -Første gangs gravid jeg også!
Elisabeth S Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hei! Ja, det hadde vært fint å få til ett treff. Det er alltid kjekkt å treffe andre i samme situasjon. Gikk på treff med den yngste, og det var artig. (er godt å komme seg ut for ett par timer) Er 28 år, og venter nr 3 i feb.
lokitabb Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg har termin i slutten av februar. Er 29 aar, gift og vi venter ogsaa vaart foerste barn. Er gjerne med paa treff! Naa blir det jo treff for feb,mars og apriljentene paa torsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå