Gå til innhold

Navn


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har begynt å tenke på navn enda? Morro om dere vil dele tankene rundt navnevalget =) Jeg har snust litt på Lilly eller Lillie sammen med et annet navn. Det navnet har dukket opp så mange ganger ved ulike sammenheng siden jeg ble gravid at jeg begyner nesten å tro det er forhåndsbestemt =D Guttenavn snuser vi litt på Christoffer og Håkon. Skal ha dobbelt navn så vi må i tenke boksen, men det er enda godt om tid. Med de to andre mine var det aldri noe tvil, men nå sliter jeg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også ha nummer tre og jeg tenker navn hver gang jeg leser avisen, ser rulletekster på tv, osv... Tror sambo synes det begynner å bli litt masete... Hehe.. Og ikke er vi enig heller... Jeg liker Kaia og Jesper, men han griner på nesen av begge to. Må jobbe litt der ja.. ;-)

 

Håkon er også kjempefint, men vennene våre har akkurat kalt sønnen sin det, så da er liksom det navnet opptatt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jenta heter Rikke Aminda,så må ha dobbelt navn nå også...

Har tenkt Tuva Isabell eller Oliver Rene eller Yousef Rene....men vet ikke enda...Rene er etter barnefar....(er så fint det syns jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...