Gå til innhold

eplegrønn Teutonia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har det? Vet at mange av modellen gåen i en slik farge, og vi vurderer også den fargen på vår Teutonia. Butikken har den ikke inne, så jeg har kun sett fargen i katalogen. Det jeg lurer på er hvor grønn den egentlig er i virkeligheten? Den ser veldig fin ut i katalogen, men er redd den vil lyse knallgrønn i virkeligheten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett den på Barnas Hus i Sandvika. Den er veldig grønn, men ikke sånn lysende grønn.

Skrevet

Har også sett den i butikken. Som anonym skriver er den veldig grønn! Synes likevel det er en frisk farge. Valgte den ikke selv, fordi jeg tenker man fort kan bli lei av den (vi valgte sort da, som er safe men kanskje litt kjedelig?). Synes kanskje grønnfargen var finere på sportsvogndelen enn på bagen.. Du kan jo ta den på en av delene om du skal ha duovogn...

Skrevet

Så noen hadde den da jeg var og handlet tidligere i dag. Synes fargen var fin jeg! Frisk og fin farge :o)

Skrevet

en venninne av meg har den. Enig med tonje&ella her at fargen er fin! Frisk farge og tror ikke man blir mer lei enn av annen farge. Skiller seg jo ut også da:-)

Skrevet

Jeg så den i dag, og telte på knappene et par timer før jeg gikk tilbake og valgte en annen. Fargen er frisk og fin - ligner litt på sånne Granny Smith-epler; og liker du litt friske farger tror jeg den vil falle i smak. Men jeg konkluderte med at risikoen egentlig er mer hvor lenge jeg ville synes den er ok. Og så tenkte jeg litt på at vognen kanskje skal matche klær/sko/veske osv til meg og resten av familien (det er jo ikke nødvendig, altså...), og at det er lettere med en litt nøytral farge. Så jeg endte opp med sort, jeg da... Litt pinglete kanskje...

Skrevet

Det ligger en på www.finn.no nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...