Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vi vil gjerne ha ett navn som er litt uvanlig men heller ikke for sært.. Glad for tilbakemeldinger fra dere! Her er lista så langt: Angus Astor Arle Alwyn Bennett Emre Elliot Har også lurt på litt mer vanlige navn som: Andrè Endre Preben Theo Scott Kom veldig gjerne med synspunkter!!!!!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Angus - liker ikke noe særlig Astor - ikke fint i det hele tatt Arle - vet ikke helt hva jeg synes... Erle er et veldig fint navn (jentenavn da...) men Arle ser litt feil ut på en måte... Alwyn - veldig fint:) Ser litt feminint ut, men tror vel egentlig at det kan passe bra til både jente og gutt. Bennett - litt usikker på dette også, men tror jeg liker det. Emre - fint navn, selv om jeg liker Imre bedre... Elliot - fint:) André - liker ikke Endre - liker ikke Preben - liker hvert fall ikke Theo - fineste av disse mer vanlige navnene Scott - fint, dette også. Alwyn og Emre er nok favorittene...
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg synes Elliot er fantastisk fint - og hadde det på listen min til gutt:):)
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hei! Jeg er veldig kjedelig kanskje, men likte bare Endre av dine forslag.
Milletrille Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Alwyn var kjempefint, men uttaler man y'en veldig tydelig? Ville vurdert å skrive Alvin/Alvyn. Jeg heter Alwyn, med w og y... litt slitsomt kanskje? Elliot er også er et kult navn! Eller så ble de andre litt for spesielle for meg, likte ikke helt klangen i de.... Scott var et tøft navn. Preben også. Theo er så det. Liker ikke André og Endre. Min mening
frøkna Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Det beste av navnene var Endre! De andre likte jeg ikke!
Vannmann35 Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Emre, Elliot, Theo og Scott er fine navn som du godt kan bruke - de andre synes jeg ikke er så pene, men det er jo en smakssak.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Sånn helt umiddelbart synes jeg Elliot og Scott er de fineste, tror de kommer mer etterhvert, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå