Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er i min uke sju..viss jeg ikke hadde vært gravid hadde vel dette vært rundt ca el. Men de siste tre dagene har jeg hatt litt brun utflod..ikke mye men det vises. Å så har jeg litt mens/ el smerter...er det vanlig..el er det noe jeg bør bekymre meg for..?
JordbærMamma Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg er i min uke 8, fikk også litt brun utflod akkurat rundt den tida jeg skulle hatt el.. Fikk tidlig UL for å sjekke om alt stod bra til, og det gjorde det heldigvis! Så et lite hjerte som slo i dag, en 8 mm lang spire! Så det trenger ikke å være noe å bekymre seg for, men om du nå gjør det likevel så er det vel lov å ta en tur til legen å høre. Fikk for eksempel tips om å ikke anstrenge meg for mye eller løfte for tungt for å være på den sikre siden. Om det ikke er rødt blod og du ikke har smerter er det ikke noe som tilsier at det skulle være noe galt i allefall!
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Åhhhh..du er en kupp!!! Puster litt roligere nå Har vært skikkelig urolig i di siste dagene pga det, men nå kan jeg kanskje slappe litt mer av:) Tusen tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Har hatt brun utflod igår og idag, og nå nettopp er blodet litt rødere.. tror jeg mister.. litt smerter i magen også. HUff.. Tok blodprøve hos legen idag og skal tilbake imorgen å ta en til for å se om hcg hormonet hr steget.. Men har mine tvil. Siden blodet er blitt rødt og klumpete... Alle sier jo at så lenge man bare blør brunt er det ingen fare, men har ikke hørt om noen som har hatt rødt klumpete blod som det har gått bra med.. *trist*
2hærligegutter Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hvis jeg var deg ville jeg reist til legen å få sjekka det,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå