Gå til innhold

Noen som har erfaring med grete roede kurs??


Vesle mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Ja, jeg har prøvd det, og det gikk veldig bra. jeg gikk ned over 20 kg på det. For min del ble jeg gravid midt i opplegget, jeg gikk flere kurs, og hadde planer om å ta sånn "oppfølgingsskurs" også, men ettersom jeg ble gravid ble det ikke noe. Så nå sitter jeg 10 kg tyngre enn jeg startet og strever verre... :o) Men jeg anbefaler GR. Det er et opplegg man fint lever med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales sterkt. Jeg gikk på to kurs etter hverandre, fra januar til april. Gikk ned ca. 10 kg, så nå er jeg endelig tilbake til den vekta jeg hadde før jeg ble gravid. Grete Roede-opplegget passer utmerket for meg. Man spiser normal mat og er ikke sulten. Fortsatt tenker jeg på hva jeg spiser, men unner meg mye godt. Vekta er stabil. Jeg har ikke gått opp i vekt etter at jeg sluttet på kurset. Målet mitt er jo å leve sunt, og man skal jo spise normal mat resten av livet - derfor synes jeg dette er en god måte å slanke seg på.

 

Det viktigste jeg lærte på kurset, var å spise ofte. Nå spiser jeg sikkert mer enn jeg gjorde før, men tenker som sagt mer på hva jeg stapper i munnen.

 

Lykke til! Håper du blir fornøyd med opplegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...