Gå til innhold

Ikke planlagt svangerskap


72moddelen og tulla

Anbefalte innlegg

Hei ble gravid ved et "uhell" hvis man kan si det slik. Gubben ønsket det ikke, men gjort er gjort, knise knise. Han har nå bestemt seg for å ta strengen, men han er litt treg, så vi får se, he he. (PS han er ikke imot svangerskapet, men han syntes vel vi har nok).

Men er det flere av dere her inne som ble litt overasket og har menn som ikke her helt overlykkelig?....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til anonym..var jo ikke det hu spurte om da..

 

Men for å svare på spm til Hi,så var det slik i begynnelsen på mtt forrige svangerskap,(gravid på pillen),men det gikk ikke så lenge før han var like glad som meg:-)

 

Gratulerer forresten:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 2 var han ikke helt på lag i staretn. ble litt tett med nr 1 fordi jeg gikk over fra minipille til vanlig og da satt`n....

Hadde noen runder på hvor slitsomt dette kunne bli mm, men var aldri på tanken at barnet var uvelkommen - bare litt uplanlagt....hehe...

Med nr 3 her er det mannen som har vært mest offansiv på at vi skulle slå til :)

Ser at du venter nr 4 - så fantastisk da :) Gratulerer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svara, gubben blir nok mer med etterhvert, jeg for min del gleder meg villt. :)

Gratulere til dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid, selv om jeg tok angrepillen. Det var jo ikke i våre planer å få flere. Har 2 barn og pga. jeg har mistet så mange ganger så hadde bestemt at vi var fornøyde. Han var ikke helt fornøyd at det skjedde, men det går bedre nå. Bare alt går bra, skal på tidlig ul på onsdag og da er jeg 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...