Gå til innhold

KANSJE LITT UTENFOR TEMA..MEN NOEN SOM HAR AANGST (!) HER??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk den følelsen etter fødselen. Utrolig slitsomt... Går du til jordmor? Kanskje du kan ta en prat med henne. Jeg vet jo ikke noe om deg, men jeg er sikker på at du blir en kjempebra mamma! : ) Du viser jo bare at du vil det beste for barne ditt. Tror det er viktig å være åpen om dette, og prate med noen.... det er vel egentlig det eneste rådet jeg kan gi.. Fortell om alt du bekymrer deg for, og spør om alt du lurer på!! Jeg følte at jeg måtte si de "rette" tingene, og late som at alt gikk kjempebra. Det er lov å vise en litt mer sårbar side av seg... Tror det er ganske vanlig å føle det sånn! Og jordmor, helsesøster, leger, er nok ikke helt ukjent med disse tingene....: )

Ja....noen dager går jeg konstant å tenker sånne på sånne ting... Det var forrsten jeg som skrev ovenfor deg. Jeg har også et barn, og begynte hos psykolog og med medisiner etter at jeg ble mamma... Slitsomt å ha sånne tanker. Alt virker så slitsomt og meningsløst noen ganger....

Annonse

Vanskelig å si hvor lenge... Har vel hatt sånne tanker i flere år. Men så har det tatt litt av etter at jeg fikk barn... for ca 1 år siden. Har absolutt fått det bedre, selv om ikke alt er tipp topp. Tror jeg har godt av å prate om sånne ting, som jeg tidligere bare har gått og holdt for meg selv. Håper jeg får det enda bedre etterhvert! Litt redd for at dette er så bra som jeg kan få det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...