Gravid:):) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 De siste dagene har jeg hatt mye "strekking" i magen, spesielt hvis jeg reiser meg fra liggende stilling til sittende, snur meg brått og hoster. Er dette vanlig? Er i uke 10 nå og leste et eller annet sted at dette kunne være vanlig i tidligere uker..Noen som har det på samme måte som meg?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jepp jeg har det på samme måte. :-)
TussiLussi Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Veldig betryggende smerter - spør du meg Det betyr at livmora jobber der nede JEg hadde også stikkinger nesten oppe under ribbeina begge svangerskapene, legen visste ikke helt hvorfor, men det skjer jo så mye hjer de første ukene. Mer smerter ved flere svangerskap, men som sagt smerter man kan tåle fordi de er til hjelp
Gravid:):) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 hvor langt har dere komment da??Hva med magene deres da, har de vokst mye da? Min har ikke vokst og jeg er i uke 10 med min første..
Marit & de 3 knøttene Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg er i uke 8 og har fått en liten mage allerede. Klarer ikke å skjule det stort lengre.
Bdancer Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 hei er inne fra 2. trimester... hadde det likt som deg - det er veldig vanlig og det er bare livmoren som vokser.. helt ufarlig:)
Talie Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hei. jeg er også i uke 10, og har det samme som deg. Jeg merker det godt når jeg ligger og sover og plutselig får lyst til å snu meg, da river det litt i båndene. Det er helt ufarlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå