Gå til innhold

Hvordan vet man at babyen er tørst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen spesielle tegn??

Min drikker så lite - dvs tar puppen ca fire ganger i døgnet (og da bare fra ette bryst). Vi har forsøkt å gi henne både vann og mme på flaske/kopp/tutekopp etc, men enten er hun ikke tørst, ellers så forstår hun det ikke eller så får hun ikke til å drikke sånn.

I tillegg spiser hun grøt to ganger om dagen (tilsammen av ca 1,5-2 dl vann) og frukt (eple, banan, pøre eller kjøpebeger m frukt).

Høres ikke dette lite ut, eller er det kanskje nok???

Fortsetter under...

Skrevet

Min drikker vann...mye vann. Heldigvis suger hun det fra flaske utenom mm. Er litt hysterisk på dette og redd for at hun ikke skal få nok væske i seg

Men hvordan vite....hm....jeg ville tippe at babyen din sier i fra. De er jo ganske gode på det når et behov melder seg. Men ville forhørt meg med hs, jeg..så er du på den sikre siden.

Skrevet

Ja, har selv vært litt hysterisk på om hun får i seg nok væske, og har "flydd etter henne med puppen" med delvis brystvegring som resultat, så nå prøver jeg å stresse ned ... Er også redd for at hun kanskje ikke vil ha pupp i det hele tatt, om hun skulle får i seg for mye vann sånn plutselig (ikke at det er noe tema foreløpig, som sagt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...