Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 oppskrytte greier?? da jeg var gravid ble jeg lova fin velkomstpakke bleieprøver, liberomagasinet osv osv..det var liksom ikke måte på! det eneste jeg har fått er en velkomstpakke med 2 bleier og en plakat om baby massasje. etter det fikk jeg et brev hvor jeg skulle sende inn hvor fornøyd jeg var med bleiene dems, det var rett etter fødselen.. sendte inn det..men har ikke hørt noe sidenå nå er gullet 6 mnd.. hva er meninga å vitsen med å lure folk til å tro at de klubber virkelig er noe å være medlem av, når det ikke skjer noe av det dem lover? greit at det er gratis.. er ikke de men syns ikke det er så pent av dem å love at man skal få det ene og de andre i innmeldingpakken osv så får man noe helt annet!.. samme som med go'boken..de ringte meg å sa jeg skulle få en sååå fin velkomstpakke til en verdi av 700kroner.. jeg fikk en tøybok og en liten pocket bok om hvordan man leser til barnet på ca 40 sider... 700kroner javel, meldte meg ut... er det flere som føler seg litt lurt?hehe..er vel fordi man blir lokket med fristende gaver og ting til babyen som man tenker er fine åsså får man ikke noe, eller noe helt annet..da blir man litt oppgitt ja! men alt som er gratis skal man ikke klage over heller da, men det er ikk pent å love ting man ikke kan holde! hvorfor i alle dager sa dem ttil meg da jeg var gravid at det var ekstra fordel aktig å bli medlem av liberoklubben akkurat da?? pga en massasje plakat og 2 bleier? vet du hva så dårlig råd har jeg ikke at jeg ikke kan kjøpe bleiene selv:-) *klager vel litt her men ville bare vite om det bare er jeg som er medlem av liberoklubben som etter min mening ikke er en klubb*
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Nå når jenta ble 6 mnd fikk jeg en leverposteinboks og en hentelapp på ny pakke med bleier o.l. som kunne hentes på min nærmeste Lindexbutikk som i følge dem ligger 70 mil og 2 ferjer her i fra. Hehe. Men var ikke noe problem å få hente den på Lindexbutikken her i byen alikevel.
Labbetøs Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg har fått litt sånn småting som deg innimellom, men den store pakken kom da snuppa var 6 mnd her også. Den var kjempekjekk.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 gutsbestebarn får jente: sånn har jeg det også bruke 500-600 kroner på bensin og to ferjer t/r for å hente en gratispakke:) morsomt:) skrev mail til dem om det gikk an å sende det til postkontoret i stedenfor, men har aldri fått svar:)
rødhette* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Ang den tingen du skulle få for å sende inn skjemaet om hva du syntes om bleiene: det kan jo ha blitt borte i posten. Vi fikk en lamaze-leke som lillegutt elsker, som takk for at vi svarte på skjemaet. Da jeg klarte å glemme den leken igjen på flyet, sendte jeg en mail til libero og forklarte situasjonen og spurte pent om vi kunne få en ny - to dager etter lå den i postkassa. Så jeg er veldig fornøyd med dem. Det er jo helt gratis, så er fornøyd med de få tingene vi får, jeg Og de tar nok ikke utgangspunkt i at ikke alle bor like nært en lindex-butikk, det er synd. Men det er jo faktisk frivillig å hente den... Og man velger selv hvilken lindex-butikk man ønsker å hente den i. Det står på lappen at man kan hente den i hvilken som helst lindex-butikk, men de foreslår en. Ang. go'boken, fikk vi en flott velkomstpakke - helt gratis. Fikk vel 5 forskjellige ting. Betalte ikke en gang porto. Meldte meg ut med én gang likevel, men det var kun pga velkomstpakken jeg meldte oss inn.... Var iallfall veldig fornøyd med den. Og lillegutt liker kjempegodt noen av de tingene som fulgte med i pakka.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 vi fikkk heller ikke noe som takk for svar... og leverposteien var fra sandvik og ikke libero tror jeg.. og når jeg skulle hente pakken på lindex etter å ha kjørt nesten 2 tima hadde de ikke noen... så er skuffet ja...!
rødhette* Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Send en mail til libero og fortell at du ikke fikk det. Og at de var fri for gaven, og hvor lang vei du har. Da sender de sikkert noe til deg.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Har ikke fått noe fra libero etter at sønnen min ble født jeg. Fikk den grønne frosken. Nå er han 10 mnd. Har hverken fått noe fra lindex eller leverpostei... Fikk en mail for en stund tilbake enest!
Circe Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Fikk nok av de da jeg mistet halveis ut i svangerskapet jeg. Fikk stadig nye ting derfra. Ringte og sendte flere mail, men fikk stadig pakker med bleieprøver. Aner ikke hva annet som var oppi der for jeg ble jo helt kvalm. Fikk vel til hun jeg mistet skulle vært rund 6 mnd. Det etter mange tlf samtaler, x ant mail og til slutt ett rimelig krasst brev hvor jeg truet med å anmelde dem... (ja, overreagerte sikkert, men det gjorde fryktelig vondt å bli påminnet hele tiden)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Har kun fått en eller to utgaver av liberomagasinet, ikke noe annet. Ingen velkomstpakke eller bleier. Synes også det var skikkelig dårlig, etter all reklamen om hvor mye man skulle få, og hvor fordelaktig det liksom skulle være å bli medlem mens man var gravid!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Når jeg tenker meg om har jeg fått ett magasin. I brevet som fulgte med sto det at jeg skulle få noe fra de rundt termindatoen. Terminen var 13. mai, jeg har fortsatt ikke fått noe.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Fikk en stor startpakke med bleier bitering leke o.l ++ ca en måned før termin.. har fått småting og prøver nå og da.. jenta mi er 4 måneder.. ei venninne av meg fikk up and go pakka i går (jenta hennes er 5 måneder). Var mye fint i den å.. Vi er begge fornøyde i alle fall...
Milletrille Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Circe - jeg opplevde akkurat det samme som deg. Sendte flere mail, men tror ikke de fikk det med seg før jeg sendte brev i posten. Og da var det vel gått et år etter SA. (hadde i uke 7 jeg da, så heldigvis ikke så sent som deg) Det er virkelig noe de burde klare å ordne opp i asap! Er jo bortimot terror å sende bleier og gratulere med den lille når man har mistet. Jeg får ikke logget inn i Liberoklubben, tiltross for utallige henvendelser ang passord etc.... Og jeg gidder ikke gå i en Lindex-butikk for å hente gratis bleier... send de i posten, eller så får det være. Så, nei, jeg er ikke så veldig imponert over Libero-klubben. Ikke at jeg tenker veldig mye på den klubben heller, men siden det var startet en tråd her, så måtte jeg jo si min mening Go'boken er vel hakket værre, der koster det jo faktisk penger. Og syns sjelden de pakkene man får er verdt 200 kroner. Så har meldt meg ut der (faktisk 2 ganger da jeg mottok ny velkomstpakke rett etter jeg meldte meg ut, makan,....) puh, da fikk jeg ut litt frustrasjon i dag også he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå