Smulen&Skalken Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg er så lei av det her så jeg blir sint. Går her med ømme pupper og mensensmerter, men ingen mensen. Orker ikke å ta test. Bare venter på mensen. Skulle hatt mensen i dag, men den kommer ikke. Jeg er så lei av å teste og se negativt. Er jo så sinnsykt dyrt for alle de testene også! Har kjøpt så mye tester at det er flaut å gå på apoteket. må ta flere apotek på rundgang. Herregud. føler meg så utrolig teit.. Hvorfor må jeg ha symptomer når jeg VET at jeg ikke er gravid. Det kan ikke være tilfellet. Sitter å lurer hodet mitt til å tro at mensen kjennes da ikke sånn ut. men det sørgelige faktum er at det er sånn det har vært hver jævla mnd. får lyst til å begynne å grine. jeg orker ikke mer. Vi har nå prøvd i snart 19pp...
Gullblomst Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jepp..... Kjenner meg godt igjen. Jeg har det på samme måte. Det er virkelig irriterende. Hver måned kjenner jeg nye tegn/symtomer som er litt anderledes enn tidligere pp, og dermed tennes et håp om at vi har lykkes. Men vi blir like skuffet hver pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå