Gå til innhold

Hodepine..noen råd???

valentinebarn & kvinnedagsbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har samme skjebne som deg. Hodepine, mest i pannen og over tinningene. Jeg har hørt at om man har migrene, så kan det de tre første mnd av graviditeten utløse lette "daglige" anfall. Dette er pga den store hormonmengden som blir produsert.

Det hjelper på meg å ta en paraset, drikke myyyye vann og få frisk luft. Helst gå en rolig tur.

Men av og til så er det bare best å legge seg og slappe av eller sove litt.

Jeg har hatt migrene i ti år og vet at man ikke kan ta migrene medisin under et svangerskap, så jeg ble litt fortvilet selv da hodepinen meldte seg!

Tror også at det kan være mangel på noen vitaminer, så skal selv starte med vitamintabletter spesieltfor gravide over helga. Jeg ble anbefalt disse på apoteket, de skal visstnok hjelpe både mot kvalme og svimmelhet..muligens også hodepine da?

Klem!

Jeg bruker de vitamin tab for gravide, og den hjalp mot kvalmen, men nå har kvalmen avtatt og hodepinen forverret..

Har heller aldri hatt migrene, men det kan føles slik nå, smertene er konsentrert over øynene og panna, bare det å lukke dem igjen hjelper, men man kan jo ikke sove hele dagen heller.

Jeg er vel ikke flink nok til å drikke da men..det er vondt å tvinge i seg drikke når man ikke er tørst også da, men får prøve å få i meg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...