Sognemor Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 I går var jeg på ultralyd igjen.Så supert å få se de to ungene i magen!!Den ene var nå 1050 gr og den andre 1190,så jammen vokser de og det er flott!!Den ene skjulte identiteten sin sist,, så jeg var jo nysgjerrig på å få høre nå hva han såg...men selvsagt ville luringen ikke vise seg da heller..så vi lever fortsatt litt i spenning på om det er to gutter eller en av hver!Målte også cervixmålet..var 47 mm..så ingen grunn til bekymring.Ble sykemeldt for fullt f.o.m i morgen,skal bli godt tror jeg...men litt rart også!Men jeg har nok å gjøre med de to guttene jeg har her hjemme!!Gler meg allerede til neste kontroll om fire uker!!aner meg at jeg nærmer meg stadig nå..snakka litt om fødselen i går..spennende!Er straks kommet til uke 28 nå!Fikk bare lyst å skrive litt..det er stort dette her!!
Iltaet venter tvillinger Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Så bra å høre at alt stod bra til:-) Selv er eg snart 34 fullgåtte uker og gleder meg til om 2 uker da eg skal få vite dato for fødsel i min uke 38. Tiden har på en måte gått fort, men eg er veldig klar for å hilse på de små nå. Om dagen er kynnere et tegn på meg om at det nærmer seg. Gutten lå sist i seteleie, så nå håper eg han snur seg sånn at det kan bli mulig å føde vaginalt. Om han ikkje gjør det har eg valget selv om eg vil ha ks. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå