Gå til innhold

Noen som vil hjelpe, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 5 mnd gammel nå å helt siden dag 1 har det vært hyling og skriking under måltidet. Før 3mnd alder var hun veldig vanskelig med ammingen og alt, jeg kunne bruke 45 minutter på å gjennomføre et måltid.

Jeg har ikke gitt opp!! men merker nå at jeg begynner å bli sliten av dette.

Hun liker ikke at jeg sikker når hun skal spise,så vi må alltid ligge.

Men hoved problemet er at hun "kaster" med armene og er veeldig urolig og sparker med beina, slipper brystet hele tiden vrir og snur på hodet gråter osv.. ikke før hun blir utslitt av dette spiser hun normalt å da sovner hun fra maten .. :-(

Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva dette kommer av at noen barn er kjempe urolige under måltidet?

*Håper på at noen vet litt om dette da*

:-o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9980884-noen-som-vil-hjelpe-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm.. har du prøvd med et såkalt "ammesmykke" ?

henge noe fint og glitrende feks, rundt halsen (eller siden du ligger; der hvor barnets øyne bør være for at hun skal kunne få godt tak ved brystet, lissom)

det kan ofte være nok å fange oppmerksomheten til barnet, gi det noe som er spennende å se på så det holder seg i ro..

siden hun ikke er vant til at du sitter når du ammer, blir det kanskje vanskelig,

men hun som kaller seg expat her inne, som er ammehjelper, skrev noe om et grep som kalles "toddler-wrap" eller noe lignende en gang, da holder du barnet i armkroken ved hodet, og holder den andre armen mellom bena på barnet, sånn at det ikke får vridd seg noe særlig.. huff, klarer ikke forklare dette så godt,men det funker på kålormen min, iallefall:)

(så albuekroken din er mellom bena, og hånden din på barnets rydd, lissom..)

håper det kanskje kan hjelpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...