Nyttårsgull i den store magen Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som har meninger de ønsker og dele ang OTH Urban Jungle? Vi skulle egentlig kjøpe Emmaljunga city cross, men så fikk vi presentert OTH og falt pladask for den!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det skjønner jeg jo godt! Den er helt suveren! har kun hatt sportsdelen, men skal ha ny babys nå så kjøper bag til den også. Den er supergod å trille, lett, kjempe kul å se på, barnet sitter godt i den, den blir relativt liten når du slår den sammen (obs men lang! får nesten ikke plass i golf-str bil), masse fint ekstrautstyr, freshe farger på stoff og tilbehør. Baggen har vært liten, men 07modellen er bedre, så ikke kjøpt tidligere utgaver av baggen. Noe negativt også...ikke regulertbart fotbrett (selv om dette har fungert helt fint for oss så er det noen som ikke liker det), barnet blir sittende fra deg når du bruker sportsdelen. Noen barn /foreldre syns det er ok, andre ikke. Jeg syns også vognen er litt lite lun på regn/vindfylte dager. Vi hadde en ekstravogn fra før av som jeg har brukt når det er ruskevær samt for soving. Det kan bli en mellomperiode mellom bag og sporstvogn hvor OTH'n ikke tilfredstiller de ønskene man har til en vogn. Men alt i alt er jeg kjempe fornøyd og kommer til å bruke denne til nestemann også.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Er superfornøyd med min. Fikk ny i april da snuppa var 3 mnd pga flyskade. Har før det hatt to ulike teutonia vogner. Er ikke i tvil hvem jeg liker best av alle de vognene jeg har prøvd. Baggen er ikke så liten som mange vil ha det til, 43 bred og 75 lang. Bytta i forrige uke til sportsdelen, stortrives i den. Kunne ha brukt baggen i noen uker til, men hun tok tak og satte seg opp. Måtte få på henne seler, men så er hun da 6 mnd. Tror du vil bli fornøyd med den, lettere å manøvrere og legge sammen enn mange andre vogner, trenger ikke å ta av noe bag når du skal i bil med sportsvogna, det er en stor fordel. Er ikke så mye dill dall på den som TFK. Der er det så mye glidelås, håndbrens ol. Jo mindre det er på vogna, jo mindre går i stykker. Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå