Gå til innhold

Har noen her prøvd Eye-Q?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall,merker dere bedring i adferden?

Jeg har kjøpt en boks som vi skal prøve med,det skader jo ikke :-)

Hvor lang tid tok det før en evt endring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd på min sønn men merket ingenting på han desverre. Men jeg har hørt at andre har hatt god effekt av den så det er absolutt verdt et forsøk.

Skrevet

Både jeg og min sønn går på Eye-Q fortiden da det er mistanke om adhd hos oss begge. Har gått på disse i 6 uker nå, og merker ingen forskjell enda, men det skal vel gå ca 12-15 uker før det blir noe virkning ifølge de på helsekost. Må ta 6 kapsler daglig i 12 uker før vi kan begynne å trappe ned litt. Håper virkelig vi merker noe etterhvert, for disse kapslene koster flesk.

Fikk beskjed om at disse hadde ganske liten effekt på hyperaktivitet, men i hovedsak konsentrasjonen.

Skrevet

Jeg har prøvd Eye-Q på dara mi, hu sleit med store konsentrasjonsvansker. Etter ca. 4 mnd, begynte vi plutselig å merke endring på ho når ho skulle gjøre lekser, vi fikk også omtrent samtidig positive tilbakemeldinger fra skolen. :-)

Men ei venninne av meg prøvde Eye-Q på sin sønn med ADHD uten noe som helst effekt. Vil tro som det er nevnt her, at dette preparatet ikke virker på hyperaktivitet... og barn med ADHD er jo oftest ukonsentrerte pga hyperaktivitet.

Skrevet

Har prøvd på begge mine og merket ingen forskjell. Men jeg og har hørt mange har hatt kjempe virkning, faktisk så god virkning at medesinene kunne kuttes ut.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har en sønn med Tourettes syndrom og mulig ADD. Etter et kurs jeg var på i mai tenkte jeg å gi Eye Q en sjanse siden konsentrasjonen på skolen har vært minimal alle de fire årene han har gått.

Så vi startet med 6 kapsler om dagen i 3 mnd. Har nettopp redusert til 3 kapsler..og jeg må si det var verdt pengene.. Allerede etter en mnd hadde lesehastigheten hans gått opp med 15 ord i minuttet.. Han har vt skikkelig lesehest hele sommeren. Nå har nettopp et nytt skoleår startet og jeg er veldig spent. Det ser lovende ut:) Verdt et forsøk kanskje..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min sønn på 9 har brukt Eye-Q i 2 år nå med veldig bra effekt. Han har fått ADHD diagnose for 1 år siden. Han var ekstremt aggressiv som barn. Slo, bannet og fikk vanvittige raserianfall der han skadet både seg selv og andre. Etter bare en ukes bruk merket vi at han ble roligere og det ble mulig å få bedre kontakt med han når sinnet kom. Husker en komentar vi fikk av familien om vi hadde gitt han valium siden de aldri hadde sett han sitte i ro og leke over lengre tid.... Var sagt som en spøk så klart men det beviser at han hadde meget god effekt av eye-Q. Han får 2 teskjeer for dagen. Minker vi eller glemmer å gi han merker vi det meget fort. Da blir han fortere hissig og urimelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...