Gå til innhold

Noen her som har termin mars/april 08?? =)

Mirabella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Hvis siste mens var til å stole på, så har jeg termin ca 6. april: )

Men jeg går og er litt urolig om dagen. Har blødd en del de to siste ukene, og hatt litt vondt innimellom... så i dag var jeg hos legen for å ta blodprøve 1, så skal jeg ta nr 2 førstkommende mandag. Hvis gravidhormonet har fordoblet seg er alt som det skal, hvis ikke så har jeg spontanabortert, eller er i gang med det: ( Håper på det beste, har jo hørt at noen kan ha endel blødninger til å begynne med. Tre graviditetstester har vært positive, den siste i går. Kryss fingrene for meg!

Har termin i begynnelsen av april, tror jeg... förste graviditeten, så dette er utrolig spennende. Har det veldig bra. Litt ömme bryst og ellers bare litt 'mensverk'-lignende fölelse i magen. Går rundt og er litt bekymret, da, for at noe kan gå galt og sånn... men det er vel ganske normalt. Alt bra med deg?

Hei.

Jeg har termin rundt 8. april, fikk bekrefta i går at jeg er gravid, så hodet er fullt av tanker og gleden er stor! Min første. Jeg bor i utlandet,(Sør-Amerika), og min mann er fra landet jeg bor i. Så det er ekstra spennende siden jeg ikke er i Norge, med leger, sykehus o.l. her. Derfor ville jeg satt pris på kontakt med andre norske som er gravide. Midt i gleden må jeg prøve å være realistisk og tenke at det i noen tilfeller dessverre går galt, samtidig som jeg håper på det beste. Jeg er i fin form, det eneste er at magen er litt oppblåst/hard, så jeg må slakke beltet i buksa, og går som en "zagger"....

• 2 uker senere...

Annonse

Hei:)

Jeg er 31 år og bor i Vestfold et sted, med min fantastiske samboer:)

Vi venter endelig vårt første barn:)

Enligt utregninger skal så har jeg trermin den 11 April-2008.

Lurer litt på om den "lille" er der inne, da jeg ikke har så mange symtomer enda.

Med ømme pupper og uteblitt mens....

OG

Fire(!) graviditetstest her hjemme og et på legesenteret med positivt svar på alle, så bør jeg vel tro på mirakelet:)

Nå om dagen er jeg bare litt mer sulten og trøtt:)

Ja og VELDIG følsom da...

Griner som bare den til Greys Atonomi og andre serier på tvn;)

Lykke til allesammen:)

PS: Koselig med mail fra dere kring Vestfold:)

hei hei

Jeg har også tremin i april, 12 april.

Svigerfar har budrsdag 11 april, så det hadde jo kunnet blitt en fin bursdagsgave om han/hun kom en dag tidligere.

:-)

Dette var et resultat av vårt første fryseforsøk, så jeg er enda ganske sjokkert over at vi endelig er gravide. Over 4,5 år tok det oss gitt.

Men endelig........helt uvirkelig egentlig.

Er 6+0 i dag.

Har ikke noe særlige symptomer: litt slapp, øm korsrygg, og noen kvalmbølger men ellers fin,

Annonse

Jeg har termin 26 mars og vil også gjerne komme i kontakt med andre som ligger ca like langt. Har prøvd lenge og e veldig veldi gla for å endeli være gravid :)

Symptoman kom tidli i form av veldi mye kvalme. Hatt mensmurringer og litt vondt i ryggen. Siste døgne har æ hatt kraftige kramper i magen men det skal visstnok være normalt. Kvalmen e i klar bedring og æ får håpe at ikkje det heller e nakka å bekymre sæ førr.

Så da e det bære å krysse fingran og håpe at det går bra.

Her har det også blitt en del tester. Kvalmen er igang for fullt. Jeg er 7+1 i dag. Har to barn fra før men kvalmen er ikke noe jeg takler bedre for hver gang. Helst litt verre. Men det er heldigvis lys i tunnelsen. Jeg har ennå ikke vært hos legen og fått tgermin, men ut fra egne regnestykker skal det være 13 april.

Lykke til videre!!

oht-76

• 5 uker senere...

Jeg har termin 17.mars =)

Veeeeldig, veleeldig spennende siden det er mitt første barn, er 28 år og har samboer, men da dette ikke var planlagt, er det fremdeles et lite sjokk å tenke på hva som kommer. Jeg har ikke kjent antydninger til melk men føler meg likevel som et lite vandrene meieri siden brystene mine er blitt så enorme hihi. Eller er jeg i god form, svømmer et par ganger i uken og går tur i fjellet men blir mye fortere sliten og trøtt enn før. Det eneste jeg savner er å møte andre gravide, for her jeg bor kjenner jeg ingen og alle venninnene mine bor på en annen kant av landet. Derfor er det ekstra givende å lese på sidene her inne =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...