2hærligegutter Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Nå har jeg skikkelig sommerfugler i magen, skal på UL. i morgen kl 10:30 den første er da 6+0 (forhåpentligvis). Har bestilt selv pga. en Ma i mars var da 16 uker på vei og alt de så var en bitteliten prikk, døde nok ganske tidlig. Veldig rart de fant hjerteslag4 dager før egentlig. Har tenkt veldig mye på det, det burde ikke kommet noe utslag (jordmor bruker dropler, som skal kunne finne hjerteslag fra uke 15). Denne gangen skal ikke jeg sitte å vente og tro at alt er bra. Jeg tror den forige spira døde etter bare ett par uker men kroppen skjønte det ikke. Xer fingrene for at alt skal være bra. Er i en fornektelses tilstand, tror det ikke før det er bekreftet liv, har ikke hatt blødninger, men tør ikke tro på det.
trying og kaisa elisebet Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ønsker deg masse lykke til i morgen, Lorentz... Var sjølv på ul på tirsdag(9+6), fekk sjå det herlige nurket på 3.3 cm.. Hjarta slo og legen var kjempe positiv til at dette skulle gå bra.. Skal på ny UL 6 sept før den ordinære. Var ikkje på sykehuset denne gang, og denne legen gav oss så mange svar etter obduksjonsrapporten av Victor, så no har me ro i sjela og gleder oss over denne nye spira.. Ser på bildene heile tida, dei er så tydlege- er heilt foreska i den lille spira eg.. Du skal sjå at det går såååååå bra i morgen. Gje ein lyd om koss det gjekk da
2hærligegutter Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 klart du skal få høre, X fingrene for meg
72moddelen og tulla Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Lykke til i morgen. Er selv 6+0 i morgen og har fått time hos gyn. til onsdag, han har UL. Hadde selv en SA for 3 år siden og gubben nekta flere svangerskap. Men men skjebnen vil det anderledes og her sitter jeg og er gravid og gubben snakker om at nå SKAL han ta strengen, he he. Så jeg håper og ber om at dette svangerskapet går som normalt for det her er siste sjangse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå