TussiLussi Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Ble sendt til gyn på UL etter blødninger for to dager siden. legen advarte meg og sa han mest sannsynlig ikke ville se noe pga at det var så tidlig.... Jeg så - livmora, fostersekken , en fosterplomme / et lite knøtt der inne Fikk ikke noen hjertelyd, men det var tidlig, som sagt. Legen ville ha meg inn igjen om ei uke - sykepleieren var nok ikke enig... hun sa 4 uker... heldigvis vant legen Så nå har jeg ny time den 13. Da vil jeg mest sannsynig få svaret på om det er liv laga Ble litt bekymret da han sa at fosteret var 2,5 mm - på BIM står det 4 til 6 mm på dag 28.... Men siden det er tidlig enda, tillater jeg meg å tro på det beste * puster lettet ut - for denne gang...*
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Er jo det jeg sier!! Det ordner seg for snille piker;o) Så fortsett å være positiv!! Lykketil klem fra meg;)
TussiLussi Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Tusen takk hehe... nå står det 30 røde roser på bordet mitt Tror mannen ble lette også...
Måånestråle Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Puster lettet ut, og fortsetter å krysse fingrene for deg litt til fremover. Lykke til i neste uke
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 hvor langt er du på vei da? ble satt tilbake 3 uker jeg,men må tilbake om ei uke å se om det har vokst eller om det er borte da i.o.m at jeg blør:(
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Lykke til til deg også Solstrålen80 :-D
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 ikke heng deg opp i mm var også på UL uke 9, fosteret var på 21mm og i div bøker står det at det skal være alt fra 23mm til 35mm i denne uken.
TussiLussi Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Henger meg visst opp i alt, jeg..... Skal prøve å la være Alt jeg vet nå er at foreløpig er ALT BRA - og ingen kan spå hva som skjer fremover.... Men skal prøve å leve normalt neste uke og så får vi se den 13, Måånestråle : legen mente jeg var i 6 uke, men kunne ikke gjøre noe eksakt mål, fordi det var bare en liten prikk på monitoren Søteste prikken jeg noen gang har sett....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Så utrolig gode nyheter, TussiLussi! Det var godt å høre! Det går nok bra, skal du se! Nå kan du slappe av litt, og bare kose deg. Stor klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå