Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Forelsket meg i den vognen fra første stund jeg så den, og nå har jeg kjøpt hurra !! Hadde bestemt meg for fargen "ELK", men nå kunne jeg få fargen "jungle lime" for ca 2500 billigere så da ble det med den med matchene stelleveske. Hadde bruktvogn til første så det blir kjekt nå med helt flunka ny vogn Noen som har denne vognen, fornøyde? Bare 8 uker igjen til jeg kan bruke den
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har den og er superfornøyd! Bortsett fra at den er tuuung... Men hvis du ikke må ha den opp og ned trapper eller bor et sted med mye bakker er den fantastisk. Bagen er stor og god. Den er ganske bred i tillegg til lang. Vi har stor baby og kunne bruke bagen helt til han var 6mnd. Da var det alt for liten plass med voksipose. Og vi er kjempe-fornøyde med servicen der vi kjøpte den. Det er den beste vogna vi har hatt. Virkelig kvalitet og solid. Men som sagt så er den tung.. Håper du blir like fornøyd med den som vi er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå