Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


jente08ogspire:)

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for første gang og synes at det er litt "skummelt"

Jeg er i min 8 uke jeg er ikke kvalm, puppene mine har ikke vokst eller forandret seg. ( De er til tider litt ømme)

Men jeg har luft i magen, er ikke treg i magen, men heller løs. Har også vondt i korsryggen. Er det noen som har det på samme måte? som kan berolige meg? Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luft i magen og løs mage samt murring i korsryggen har jeg også fra tid til annen. Jeg var ikke kvalm til å begynne med, men det har kommet mer nå etter hvert. Husk at det også er mange som har nesten symptomfrie svangerskap - du er nok godt innenfor normalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

er også gravid første gang, er i uke 9 nå, mår veldig fint har litt ømme pupper og litt oppblåst mage. Skjønner hvordan du føler, jeg var helt paranoid til jeg hadde vært på tidlig ul uke 7 - samboern min og jeg tvila sterkt på at det kunne være noen der inne i magan og veldig urolig at det var noe galt - men jammen var der en lita erte som levde;) så hvordan hjerte slo og da så vi at allt var fint, enda jeg ikke hadde så mange gravidsymptomer. Doktoren sa "nå er terninga kastet" når jeg forklarte min uro, og mente at det er bare at håpe på det beste - de allre fleste bebbier kommer jo ut hele og fine;)

 

lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...