Gå til innhold

Kjenne spark utenpå magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lå og holdt meg på magen i morges, og plutselig kjentes det ut som om noen strøk meg lett over hånden fra innsiden. Føltes som om en finger innenefra som strøk lett ca to-tre cm på magen min. Jeg er bare 15 + 3 så det var nok bare innbildning. Men den lille kanskje tanken... kanskje det var babiens fot når den flyttet seg, den gjorde meg litt ekstra oppspilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg var 17+5 når jeg og samboeren min lå i sengen.. da han holdt på magen min kunne både jeg og han kjenne det første sparket! helt herlig:) merker nå at det er mye liv inni der som samboer ikke kan kjenne:P men husk! alt er helt individuelt!:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 21 uker foer mannen min kunne kjenne sparkene. i uke 22 kunne man se sparkene utenpaa, magen beveget seg i smaa spark utover liksom :) var morsomt aa se:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent det utenpå siden begynnelsen av uke 16..

Det har samboer og :)

Jeg har sett bevegelse i mange uker, er nå i uke 22..

 

Men det er så individuelt, hvor morkaken ligger, kroppen din og hvordan fosteret ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg kjente liv på utsiden av magen til fruen var når hun var i uke 15, 14+3 tror jeg rett det var. Etter det gikk det nesten tre uker før jeg kjente noe igjen, men så fra hun var ca 18 uker har jeg kjent det daglig... det er gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

kjente nesten ingenting før uke 21, bare såvidt inni, men var veldig usikker på om det var noe i det hele tatt... men i uke 21 kjente jeg det utenpå! er nå i uke 22 og kjenner det hver dag! trodde jeg skulle gå rundt å kjenne det inni lenge før jeg kjente noe utenpå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var nærmere 20uker før samboeren min kjente noe, men jeg kjente liv i slutten av uke 15. Kjente såvidt at det var noen der inne som snudde seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...