Gå til innhold

Bosted i København?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist bodde jeg på Euroglobe fordi det var umulig å finne noe annet rom. Kan vel ikke akkurat anbefale stedet da det er veldig spartansk. Jeg skal ant. bo der denne gangen også fordi det var så billig. Moteuka er rett rundt hjørnet i København og da blir det vaskelig å finne rom.

Annonse

Hotel Absalon er også greit. Husker ikke hva det kostet. Ligger rett bak hovedbanegården eller hva det heter.

Chaiemaie;jeg fant ikke hotell til neste uke p.g.a moteuken!!! Vet ikke om jeg prøvde Euroglobe, men hjemmesiden deres så kjent ut. Satt i tlf. hele dagen og ringte hoteller og B&B's i København og omegn.Jeg ble av flere anbefalt å prøve Malmø!!! Jeg valgte/måtte velge å treffe dr. Lindenberg neste eggløsning!! Skikkelig nedtur!!:-(

Det er så typisk at den moteuken skal være nå da. Jeg regner også med å dra neste uke dersom alt vokser som det skal men får jeg ikke plass på Euroglobe (noe annet er sikkert helt håpløst) så får jeg heller bo i Malmø. Reise gjør jeg uansett for jeg har jo sprøytet inn en del tusen kr i kroppen.

Sist jeg dro var det også helt håpløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...