Gå til innhold

Bosted i København?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Anonimo

Mitt favoritthotell i København er Skt Petri. Superflott hotell - legger ved lenken.Det er kanskje litt dyrt der - men man vet jo aldri - det kan jo hende de har gode tilbud der også.

http://www.firsthotels.no/FHTemplates/HotelStartPage____2790.aspx

Jeg ville jo trodd at kanskje Nordica har samarbeid med hoteller i nærheten. Når reiser du nedover? Om jeg ikke husker feil så begynte du med sprøyter nå. Har du fått vite hvor mange dager du skal gå på sprøyter? Håper du lykkes ihvertfall :-)

Ha en fin dag og en god helg. Lykke til med hotelljakt i Købehavn!

Hei CosmoGirl!

Nordica har samarbeidsavtale med flere hotell, men jeg er åpen for forslag. Hjemmesidene til hotellene bruker å "lyve" litt. Det var virkelig et flott hotell. Tusen takk for tipset!

Jeg har tatt to sprøytestikk, skal ta det tredje i kveld. Resepten fra Nordica tilsvarer litt mer enn 9 dager, men man vet aldri hvordan kroppen reagerer på dosen som er valgt på sprøytene og jeg skal derfor til gyn. igjen på mandag. Vi har virkelig tro på det nå, til og med mannen min er optimistisk og han har brukt å være nøytral.

Ønsker deg også en fin dag og en riktig god helg!

Annonse

Jeg tenkte å benytte meg av de hotellen Nordica anbefaler. Et som er nære Tivoliet. Ikke for at jeg har tenkt å kjøre karuseller, men har en sønn på 5 som gleder seg......

Når skal du reise? Vi resier mest sannsynelig på søndag med båten.

Vi vurderer også hotell som Nordica har avtale med. Er selv klar for et hotell i nærheten av Nordica pga. reisevei. Vi hadde tenkt å ta fly, men er også åpne for å kjøre nedover. Jeg skal til Dr. Blakstad i morgen, så da får vi se etter det. Tror nok jeg må stikke litt til, for dette er den 7. dagen og på tidligere forsøk har jeg stukket i 10 dager før el-sprøyta er satt. Hvordan har det gått med deg så langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...