Gå til innhold

Hvordan gikk det med Tigerguttkaken Blåbærøyne og mamman?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har ikke fått den ennå, kommer sikkert i dag... Men da ble det Ole brumm kake i stedet. Men det kommer flere som skal feire bursdagen hennes senere, så da får jeg bake Tigergutt kake da. :-)

Gikk veldig bra. Hadde første dagen alene i går. Jeg var der 1t. og så gikk jeg. Hun skrek litt men roet seg nesten med en gang. Hadde skreket litt etterpå da en annen mamma skulle gå å jenta hennes skrek. Men ellers hadde hun lekt og kost seg. Hadde spist og deretter klatret opp i fanget til han ene som jobber der, da var hun trøtt så han stelte og la henne. Da jeg kom tilbake sov hun i vogna si. Alle andre hadde våknet og de fleste hadde dratt. Hun lå der igjen alene og sov. Måtte vekke henne etter en stund da for de som jobbet der skulle gå!... Nå er hun der alene i noen timer igjen, skal hente henne ved 13 tida, fra mandag blir det fullt trøkk, levering kvart over 7 og henting kvart over 3. Da skal mammaen tilbake på jobb buhuu.

Det hørtes jo veldig bra ut! Godt hun har godt sovehjerte i barnehagen

:-)

Dere er heldige som har fått plass før du skal tilbake på jobb, så tilvenningen i barnehagen er ferdig når du begynner!

Har justert det litt selv slik at jeg begynner en uke senere, men ja, var heldige som fikk fra 1. august.

Har forresten fått TIgergutt formen min i dag, så nå kan bare resten av gjestene komme ;-)

Lykke til med barnehagestart. Var det dere som skulle gå i en kjempe stor barnehage?

Annonse

Jupp, 250 barn....100 under 3 år (klump i magen når jeg tenker på det!) Synes igrunn de burde ha en kriseavdeling for bekymrede foreldre!

MEN i vår var han med sin tante 14 dager i barnehagen der hun jobber, og han storkoste seg, så vet igrunn at det kommer til å gå fint! :-)

Lykke til med tigerguttkakebaking!

Går helt sikkert kjemepfint. Men stor barnehage ja...

Takk, nå er den bakt, venter på at den skal bli kald så jeg kanskje får pyntet den før vi får besøk. Har vært i Oslo i dag, fra i går, så ligger litt på etterskudd med forberedelsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...