Miss Misantrop Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har prøvd et par ganger å få svar på følgende spørsmål, prøver igjen og håper noen har erfaring eller kjenner til noen som har et godt svar, spørsmålet er: Har noen av dere hatt det som ser ut til å være en vanlig menstrasjonsblødning i svangerskapet. I så tilfelle, hvordan fikk dere mistanke om graviditet. På forhånd takk Ps i dette tilfelle er det seff ikke snakk om en menstrasjon, men en blødning. Men jeg mener en blødning som ser ut som en menstrasjon.
Tasso Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kjenne noken som har hatt det, men då har det vert noken dager med begrenset blod mengde, bare ein blødning som sagt.... Og det har bare vert i begynnelsen av svangerskape, ikkje månendtlig... Noke sånt... Ho eina hadde blødninga noken lunde månendtlig i ein periode, så ho fant ikkje ut med da fusta at ho va gravid...
Miss Misantrop Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Takk Tasso! Noen flere som har opplevd eller hørt om dette?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Mamma hadde "mensen" i de første 3 mnd når hun gikk med meg! Og her sitter nå en gang jeg da!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 En jeg kjenner hadde også mensen de første tre månedene av svangerskapet sitt, og derfor mistenkte hun ikke at hun var gravid. Det skjer visst innimellom, men har inntrykk av at det stort sett kun varer i tre måneder. Jeg håper det går bra med deg ellers?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 jeg kjenner ei som hadde mensen i alle ni månedene og gikk på pillen. hu visse da somsagt ikke at hun var gravid før hun måtte til legen med utrolig store smerter i magen som viste seg å være rier.. Hun hadde heller ikke fått noe serlig mage, men lagt på seg over det hele, hun hadde ikke trent noe serlig, og trodde det var derfor hun la på seg. ble ganske stor tilslutt må jeg innrømme. Men det gikk av etter gutten var født. Snakk om å få seg et sjokk når du går til legen og han sier du skal føde. Gutten gikk det veldig bra med selv om hun både røkte og drakk alkohol under hele svangerskapet. Utrolig men sant.
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Min kjære mor hadde mensblødninger i 3 mnd med min søster.. Fant ut at hun var gravid ved neste mens.. Men iflg hennes beregninger kunne det ikke ha skjedd da, for min far var bortreis 3 mndr av gangen.. Så på undersøkelse viste det seg at hun var over 3 mndr på vei.
Miss Misantrop Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Takk for alle gode svar. Det er alltså fullt mulig, kanskje ikke vanlig, men fullt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå