Gå til innhold

BIM-treffene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da Harstad jente (innflyttet for to år siden vel og merke)..

Jeg har aldri vært på ett BIM-treff, grunnet det at jeg aldri er i form eller har energi nok til å komme meg dit da det er jeg som har ansvar for hus og hjem når min kjære jobber (og det er som regel hver gang det er ett treff).

Jeg sitter for det meste hjemme hver eneste dag, foruten om i helgene da jeg jobber som "kokk" på ett gatekjøkken.

Gravide venner (og venner generelt) er det mangel på, og jeg har ingen som jeg kan dele erfaringer med eller snakke om ting med forutenom jordmor når jeg er der.

Kjenner veldig få i Harstad oxo dessverre, selv om jeg har bodd her i to år nå.

Så jeg lurer på om det er noen som kunne tenke seg å bli kjent med en på 21 år med termin 25.september?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne bli kjent med deg:)

Jeg er også 21 år og har termin 03 september. Akkurat nå har jeg permisjon fra studier og sitter bare hjemme og sturer.

Skrevet

Høres koselig ut :)

det er ikke noe særlig å sitte hjemme dag ut og dag inn har jeg funnet ut :/

Hva er det du studerer?

Skrevet

aha :)

jeg sitter enda fast i vgs jeg. har aldri vært sikker på hva jeg ville bli...

begynte på allmennfag, hoppa over til musikk dans og drama, så tilbake til allmennfag, og nå har jeg fullført ett år på service og samferdsel... pluss at jeg har ett år på Trondarnes Folkehøgskole på musikk linja der.

Så jeg har vært ganske så ubestemt ja :P søkte meg inn på Reiseliv nå, og forhåpentligvis så er det den linjen jeg blir å gå når permisjonen min er over ifra skole

Skrevet

Jeg er også "innflyttet" til harstad,

Kan godt bli kjent med deg :)

Skrevet

gjerne det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...