Gå til innhold

whops, hva skal jeg gjøre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

før UL i morgen? Skal jeg drikke sånn at blæren er sånn relativt full, eller skal jeg være helt tom..? Og hva skjer når man får UL i uke 10- blir det innvending UL- og kan kjæresten være med å se på da? hmmm- sikkert litt dumme spm, men det er nå sånt man lurer på da.. Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig blir det innvendig ul :) Kjæresten din kan bli med inn og se om dere ønsker det. Jeg har hatt med kjæresten min på flere innvendig ul og det går helt greit:) Ett tips er at du kan ha på deg ett skjørt for da kan du bare trekke det opp så føler du deg ikke så naken :)

 

Om du skal drikke eller ikke er opp til deg:) Vet ikke om det har noen betydning jeg:)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også vært på flere tidlige ultralyder og har hatt med sambo alle gangene. Syntes ikke det var noe ubehagelig eller ekkelt. Følte han var mer til støtte, for det er ikke det morsomste man gjør å skride opp i den stolen med bena til hver sin side. Men dette går helt fint! Føltes mye bedre å dra på ul-undersøkelse enn til vanlig gyn. Jeg var på St.Olavs Hospital i Trondheim, og der fikk jeg også utlevert et klede jeg kunne dekke meg til med. Fungerte veldig bra!

 

Ang om du skal drikke eller la være.... Gå på toalettet før du drar slik at blæren din ikke er for full. Dersom blæra er veldig full, blir det vanskeligere å se.

 

Lykke til! Dette går nok bedre enn du tror. Gleden av å se den lille på skjermen kommer til å overskygge allt ubehag med den litt rare situasjonen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...