Gå til innhold

Noen som får tvillinger ?

AnnK89 2 + 1 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I dag var jeg på ultralyd...

Fikk ett sjokk da Jordmor fortalte at det lå to stykk i magen min, hadde ikke akuratt ventet det nei ! :)

Venter 2 små gutter..

Jordmor trodde de var enegget men var ikke 100% sikker

Fikk termin 4 Januar

Er det noen andre som venter tvillinger her ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojoj, gratulerer =) var det på ord ul eller? hadde du ingen mistanker? jeg skal bare ha en da, men vil si gratulerer uansett =)

Skrevet

Takk for det =)

Det var på ord ul jeg fikk vite det ja. . .

Har vært så ekstremt kvalm og gått ned flere kg, så min mor har sagt fra begynnelsen at det måå vær 2 der inne siden jeg er den eneste i familien som har hatt det slik i ett svangerskap, men jeg sa hele tiden "Neida, det er helt normalt" hehe

Men hun slo det fra seg da vi var på ferie, å magen ikke var så spessielt stor :P

Jeg kjenner spark på hver side av magen samtidig, men jeg har bare tenkt.."hmm, har den blitt så stor" (ikke så lett å vite når man går gravid for første gang og er helt ny på det området :)

Men da Jordmor sa " Ja, her er det vist 2"

Da kom ett sjokk rop TOO??

Hadde ikke akuratt ventet det må jeg si, men de er hjertelig velkomne begge to selfølgelig og gleder meg masse til den dagen jeg får treffe de :)

Skrevet

jeg venter bare en men jeg må bare gratulere :)

min sambo er av 3.generasjon i hans familie, og der har det vært slik at hver 3.generasjon får tvillinger.

Så jeg gikk og håpet på at det bare var en der inne før ordinær UL (jeg fikk mage ganske fort, så jeg var litt nervøs der ja).

ønsker deg masse lykke til med svangerskapet og tvillingene når det kommer :)

Skrevet

Gutten min er tvililng, så jeg håpet på tvillinger men ble bare en. Kanskje det kommer neste gang da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...