Gå til innhold

Erfaringer med Babytravel tvillingvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på disse vognene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har single-utgaven av Jogger Komfort, hvis det er trehjulingen med svingbart forhjul du tenker på.

Har hatt den i tre mnd og er veldig fornøyd. Den er ikke blant de letteste på markedet, men for oss har ikke det betydd noe. God sitte- og liggestilling for barnet. Har kun sportsdelen, ingen erfaring med bagen.

Anbefales!

Skrevet

Jeg hadde denne (har solgt den). Den er smal og blir veldig liten sammenslått. Liggestillingen er også god og barnet sitter godt. Fordel med separate kalesjer. Den er god å trille, men merker at det er en annen kvalitet enn OTH når du triller den, selv om hjulene er svingbare. De kræsjer i hverandre av og til liksom. Liker heller ikke den gummien de har på håndtaket, men det er jo smak og behag. tror EasyWalker har den samme gummien. Denne smuldret litt opp på vår vogn, men mulig fordi den har stått mye ute. Vi hadde sort vogn og den falmet litt i solen, men det går sikkert an å impregnere på en måte så man slipper det.

Alt i alt så var jeg fornøyd, men solgte den etter 1.5 år da jeg ikke trengte den lenger, og prisen falt veldig... Det er jo greit å tenke på gjenkjøpsverdi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...