Gå til innhold

Brun tjukk utflod??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.. livredd nå..

hadde brun utflod når jeg tørket meg istad.

Og hvis jeg dyttet litt papir litt inn i skjeden så kom det mer..

Er jeg på vei å miste?? Klarer ikke det...

Skal jeg ringe legevakten?

Er 7+3.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+1 og har å hatt en anelse lys brunt utflod siste to dagene.har fått høre fra flere at det ikke er farlig..kan ha litt blødninger å..men så lenge du ikke har vondt, å det ikke er friskt blod så er det ikke farlig..sier dem...men må si jeg er litt urolig alikevel jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes litt ut som jeg har litt vondt på venstre side i magen.. litt stikking.

Den er ikke så veldig lys heller.. litt mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e veldig "MÅ VETA" person, så den eine gangen eg hadde blødning, og eg blødde ikkje masse. Så tok eg kontakt med lege for å få det sjekka. Det e jo ikkje sundt å vera paranoid, men eg e så redd, så derfor så må eg veta... Så, eg hadde gått te lege... Synst det e bedre å veta enn å ikkje veta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringa legevakten for å høyra ka dei seie... Eg fekk beskjed om å ligga i ro og ikkje anstrenga meg, te eg sku te legen... Eg va på lege vakten. Men dei spurte kor langt eg va på vei. For viss du e under så og så mangen uker, så e det ikkje så masse dei kan gjør tror eg... Eg va så langt at han bare sjekka at hjertelyden te fosteret va fint... Det e jo over 12 uker... Men, det viktigste e at du gjør det du føle e rett... Ska ikkje sitta heima me angst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har det på akkurat samme måte som deg. Er akkurat snart i uke 7 nå, og har vært slik noen dager. Tok en tur til legen i dag kjempe bekymret. Hun sjekket om vi kunne høre fosterlyd, men fant ikke den. Fikk beskjed om at det var normalt siden det er så tidlig. Hun tok ikke noe GU på meg. Sa bare at det var normalt å ha det slik, og at det ikke trengte å tyde på noe. Har også stikking i eggstokkene og verker litt i ryggen. Sa bare at så lenge jeg ikke blør friskt blod eller har magesmerter er det bare å være positiv. Skal tilbake for 1.kontroll om to uker så må bare holde ut til da. Skummelt. Oh Yeah, men må nok bare prøve å ikke bekymre meg sånn allerede. Lykke til! Vil gjerne høre hvordan det går med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...