Anettemor82 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hei! Er lite erfaren med dette, men hva er forskjellen mellom kombivogn og duovogn? hva synes dere er best?
Fikk maibaby06 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Syntes også dette var vanskelig i starten:-) Kombivogn er at man bruker sportsdelen med innsatt myk- eller hardbag for nyfødt og så lenge man bruker bagen. Fordelen? Tja, kommer kanskje an på hvordan man bor, må man løfte med seg bagen opp i etasjene feks etc. Jeg hadde kombivogn til min når han var nyfødt, og syntes det var veldig greit å kunne løfte med bagen inn i leiligheten, på barseltreff etc uten at det ble for tungt. Mykbag kan ofte gjøres om til vognpose når man går over til bare sportsdel. Duovogn er egen bagdel man bruker først, og så skifter til sportsdelen når barnet er større. Jeg har ikke prøvd denne løsningen, men mange som liker det tror jeg. Forestiller meg at det er tyngre å løfte med seg en bagdel, men kanskje de som har slik vogn kan fortelle noe annet? Kommer kanskje litt an på når ungen blir født, en myk- eller hardbag til kombivogn kan være litt mindre enn bagdel til duovogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå