Gå til innhold

Grå eller andre som er kjent i Sverige (Sunne)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor kommer du fra da? Vi har familie i blant annet Sunne . Vi bor på Hamar da. Og vi kjører Elverum, Svulrya ,Østmark, like forbi Torsby og ned.

Kan kjøre over grensa ved Eda også. Husker ikke helt hvor du skal svinge når du kommer den vegen , om du skal forbi Arvika eller ikke , men kan sjekke det med moren min. Lenge siden jeg har kjørt der selv..

Veldig fin Camping der , og skal visst være et fint badeannlegg der. Enten på campingen eller like ved.

Selma Lagerløf SPA rett over veien , om du har muligheten til å skjemme deg selv bort litt.

I tillegg er det også hjemmet til en kjent svensk forfatter , som har en vakker blomsterhage , og en fin del /lekepark for ungene, med forskjellige tema fra svensk barnelitteratur.

Var der med største for noen år siden.

En minidyrepark utenfor var det før i allefall.

Takk for det. Når jeg ser på svenske gule sider fra Eda så kjører man ikke om Arvika men litt lenger nord... Men vet ikke om det er kjappere enn Torsby der jeg da... Og åssen veien der er med campingvogn. Er badepark ja, men den er jammen ganske dyr den også... Sunne Swecamp Kolsnes heter den campingen ved der..

tror du kan reise via elverum-kirkenær ( sving inn til venstre ved kommunehuset eller hva det er, bensinstasjon på høyre side av veien)- da ender du opp på veien mellom svullrya og lundersæter. mener du da reiser mot svullrya (altså svinger venstre på hovedveien) og så kjører mot rödåfors elelr noe i den duren.

ellers er det mulig at det er kortere å reise ned til kongsvinger og så kjøre (om du kommer fra elverum, er litt hipp som happ hvilken vei du tar ned dit) inn mot masterud/austmarka (inn mellom sykehjemmet og felleskjøpet rett før vinger). bare følge vegen til du kommer til masterudkrysset (tror det er merka ganske ok), kjøre høyre mot austmarka og så svinge opp til venstre i sentrum (hehe, det må vel være det det er) og fortsette mot sunne der. tror det er skilta til sunne iallefall.

hjelpes, har ikke kjørt de veiene på åresvis:)

Kortest å kjøre til venstre ved kirkenær tror jeg..

Det er en ganske koselig campingplass mellom Torsby og Sunne også. Vet ikke prisene , men den er endel mindre enn den i Sunne. Langgrunt i sjøen og gode badetemperaturer.

Broren min har leid hytte der de 2 siste somrene , og trivdes veldig godt .

Vi trives godt i Torsby / Sunneområdet hele familien. Hadde besteforeldrene våre i Torsby og en av tantene mine bor på en gård rett utenfor Sunne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...