Gå til innhold

hvor lenge har dere menssmerter i korsryggen?


to-em

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også i åttende uke, har også disse menssmertene i ryggen enda. Men aner ikke om det er vanlig! Hadde det ikke med førstemann... Har hatt noen blødninger denne gangen også.

 

Lurer også på om noen vet hvor lenge det er vanlig å kjenne på dette? Kan det være en begynnende bekkenløsning?? Blir ekstra ille hos meg når jeg bøyer meg, reiser meg ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt lenger nede på siden, og jeg har det faktisk på akkurat samme måte - dvs. har hatt bittelitt ømme bryster, og disse mensmurringene, men ellers ingen symptomer. Begynte å få litt brun utflod forrige onsdag (i uke 7), våkna på søndag med en følelse av å ikke være gravid. Har gått litt fram og tilbake med den følelsen siden (tror kanskje jeg blir litt påvirka av at jeg leser litt for mange innlegg på denne siden også..?)

 

Har hatt litt brun utflod 1 gang i løpet av dagen som regel. Ingenting foreløpig i dag.

 

Har fått en tidlig UL i morgen for å sjekke tilstanden der inne, krysser selvfølgelig fingrene, men har en litt dårlig følelse. Kan si fra hvordan det går der! Håper alt står bra til hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+2, og i går kveld hadde jeg veldig vondt i korsryggen, men i dag, foreløpig, har jeg vært fin. går i rykk og napp. så lenge jeg ikke blør og alt så bra ut på UL for to dager siden tar jeg det med ro, har også hørt at dette er normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+3, og får også vondt i korsryggen i rykk og napp..

har en liten teori om at det må være noe i tarmene som går forbi livmora, er litt trangt der nå, og derfor trykker på ryggen.

Slipp en stor fis, så kanskje det går over ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...