Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 hMM.. Synes kanskje det virker litt for forseggjort hvis du skjønner hva jeg mener. Litt sånn "Nå skal vi jammen finne på et fint navn!" og det synes jeg ofte blir litt latterlig. Men nå er jeg personlig imot dobbeltnavn, dersom det ikke er navn som passer veldig godt sammen
Vannmann35 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Emma er jo alt i alt et koselig navn. Kiara synes jeg ikke noe om - synes ikke det klinger pent.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Nabokatten heter Kiara, men Emma er koselig!
Milletrille Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hmm... Nå så jeg Kiara i et annet innlegg og her, ikke sikker på om jeg liker klanget på det navnet. Men mye finere som mellomnavn enn førstenavn i hvert fall. Emma er fint, men syns veldig mange heter det. Jeg ville ikke valgt det, men følg magefølelsen din!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg liker Emma, men syntes Kiara er litt hardt. Tror jeg ville prøvd å finne et annet mellomnavn:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Syns også Emma er fint, men ville nok valgt et annet mellom navn.. lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå