LilleTrille Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Kroppen min altså! Nå har jeg gått i over to uker og vært trøtt og kvalm, puppene har vært skikkelig oppsvulmete og aldri vært så ømme før, jeg har vært sliten i korsryggen, oppblåst i magen, hatt metallsmak i munnen, hatt humørsvigninger av en annen verden, og vært utrolig sikker på at jeg bare MÅTTE være gravid! (jeg var sikker på at jeg var en av de som merket det med en gang...) I OVER to uker har jeg altså kjent disse symptomene, aldri før har jeg hatt "mensensymptomer" mer enn et par dager før tanta kom. Men, i går kom tanta snikende, noe jeg trodde måtte være denne såkalte "festeblødningen". Neidu, i dag kom den for fullt, og min 1. dag i ny jobb ble festlig med det sedvanlige mage- og rygg- vondtet. Kvalmen har gitt seg, puppene er bare litt ømme, og jeg er "normal" igjen... Men HVORFOR?? Jeg er da aldri kvalm ellers!! Jeg er en aktiv og frisk person, og trodde i hvertfall jeg kjente kroppen min Er det noen andre som har blitt lurt på denne måten? Kan det være at jeg har vært gravid, men fikk en SA? Hmmm... jeg er veldig grønn på dette området, og nå ble dette innlegget veldig langt, så jeg tror jeg avslutter nå )
Miss Misantrop Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ta en titt inne på bli gravid å se på alle våre inbilte symptomer.... du er ikke alene om det. Og ca. 50 % av alle egg som er befruktet blir det ingen ting av. Det kalles ikke SA før egget har festet seg. Det produseres ikke hCG før egget har festet seg heller og derfor får du ingen positiv prøve før dette har skjedd. Lykke til Lille Trille. Ps. Noen kvinner har en menstrasjonsliknende blødning i begynnelsen av svangerskapet. Dette er uvanelig, men det skjer. Se 1. trimester overskrift, Menstrasjon i begynnelsen av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå