Skrømti Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Himmel og hav, dette er nesten ikke til å tro. Jeg har en liten gutt på snart 9 mnd, og nå er jeg jammen gravid igjen! At det er mulig. Ehm, jeg vet jo hvordan ting skjer, men jeg hadde ikke trodd det skulle skje så fort. Med lillegutt prøvde vi i 1 år før spiren satt, og det var etter en kur med Pergo. Nå har jeg hatt en "mens" etter pilleslutt, og så ble jeg gravid nå i denne andre runden. Her er det bare å brette opp armene og innstille seg på mye hardt arbeid. Samtidig er jeg utrolig takknemlig for at jeg er så heldig å få oppleve dette en gang til!
Ninemi Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Oioi. :-) Gratulerer så mye. Må ha vært et aldri så lite sjokk å finne ut at en ny spire har ankommet. Men det er jo helt fantastisk da. Kjempemasse lykke til. :-)
Tasso Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Gratulera... Sjøl har eg ein gutt på 1 år... Prøvde ikkje å bli gravid eingang. Men lykkelig e eg no uansett...
JGG&J Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hei! Gratulerer! Husker deg fra sist jeg:) Er ikke sikkert du gjør det samme..var ikke så veldig aktiv her inne da heller.. Jeg fikk en prins den 14.11.06, og venter nå ett lite nurk i begynnelsen av mars-08.Gleder oss stort!!
JGG&J Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Den gang var nicket mitt" venter i november! "
Skrømti Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg husker ikke igjen nicket ditt, men du så morsomt at vi har barn som er like gamle da og at vi venter igjen nesten på likt! Så godt at det er andre som sitter i den samme berømmelige båten. Føler meg nesten litt "dum" som er gravid igjen. Lurer på om det blir like godt mottatt blandt venner og familie som sist. Og så lurer jeg jo på hvordan dette skal gå rent praktisk, med to så tette. ( har vært litt pessimistisk de siste to nettene mens jeg har vært inne hos Lillegutt og prøvd å få han til å roe seg fra skrikinga og sovne.) Nei *rister av seg negative tanker* , allermest er jeg jo kjempeglad!!!!! Men har det gått opp for meg dette her? Nei, ikke i det hele tatt. Egentlig er dette like vanskelig å forstå som første gang.. Fælt som jeg jabber her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå