Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Heisann... Har termin 7 desember... Har tenkt masse på å reise alene til føden, flere i min situasjon???
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 blir det ikke litt trist da? men me førstemann så var far så "dopa" på hasj/piller (gudene vet hva han hadde innabors) så jeg fødte vel alene,han sov!! gikk helt greit.dumt å si at forholdet gikk til dundas etter det!!
Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har selv termin 16 Desember, men vil gjerne ha med mamma når jeg skal føde da:) Ikke være heelt alene. Hvorfor vil du ikke ha med noen da?
Kosel Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde med meg moren min. Det var veldig fint for min del. Hun kjenner meg så godt at hun kunne si ifra hvis jeg mot formodning ikke skulle klare det selv. Jeg er veldig glad for at jeg hadde henne med meg, og hun syntes det var en fantastisk opplevelse å se en fødsel fra den kanten og vi er begge kjempe fornøyde med avgjørelsen om at hun skulle være med.
desember-nurk=) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Har tenkt på det samme selv, termin 8. desember. Er vant til å klare meg alene, men vet ikke om jeg tør å ikke ha noen med meg heller. uff, nei må slutte å tenke på det. er fortsatt noen mnd til, henger meg opp i småting jeg..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 råder deg til å i det minste ha noen på gangen i tilfelle du endrer mening.. jeg hadde med min mor og en venninne, de var en enorm støtte for meg som lå helt i ørska:) man mister liksom litt kontrollen under en fødsel og da er det godt å ha noen man kjenner dær:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Heia.... Jeg har liksom ikke noen jeg føler for å ha med på en fødsel... Barnefaren er helt uaktuell... Mamma har jeg ikke et sånt nært venninde forhold til... Jeg har ei veldig god venninde som har sagt hun kan være med og være på utsiden hvis jeg ønsker... Jeg var å pratet med jordmor i dag, og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg, det er mange som er i samme situasjon og som velger å komme alene... Men jeg trøster meg litt da med at jeg har litt tid igjen, vi vet jo alle somer gravide at hormonene svinger, så det kan fort snu seg,smiler...
oktobernr2 Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg har termin 8 oktober, kommer til å føde alene. Har som deg ingen jeg føler "passer" å ha med,ingen spesiell jeg vil ha der. Min JM sa også at det er mange i samme situasjon både alene mødre og de som er i forhold. Tror ikke vi skal engste oss eller tvile på egne avgjørelser =)
Lille Trille 2015 Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Jeg har termin 6 september og tenker på å føde alene - har nok av personer som nok har lyst å være med, men føler at dette er min greie - har alltid likt å klare meg selv og ville ikke ha følt det naturlig å ha min mor eller min søster der...Føler dette blir litt for intimt - vil helst ha færreste mulig personer der inne jeg....Gruer meg til dette med å ligge der naken jeg....Går knapt uten klær hjemme - kun på vei inn og ut av dusjen liksom..... En venninne på gangen kanskje, som kan holde meg med selskap dersom det går lang tid uten at noe skjer er nok gjerne det jeg går for:) Begynner å nærme seg nå ....håper det skjer noe før tiden:) Lykke til videre med svangerskapet
Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 du trenger ikke ligge naken:) lå i nattkjole uten noe under jeg, funka fint det:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Heia...jenter... Ja det her klarer vi....og alltid godt å høre litt fra andre i samme situasjon.. fødselen må vi gjennom uanett, smiler.... Nå skal jeg ut å gå meg en lang tur i det flotte været. Håper dere andre som også er endel alene koser dere masse og nyter denne tiden... Klem til dere alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå