Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Så artig å ENDELEG få møte dei små vidundera - veldig koselig treff! Gler meg til neste gang (neste veke kanskje?)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ada held forresten på å ta igjen all den skrikinga ho ikkje gjorde på treffet - ein og ein halv time no *sukk*
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Huff da, stakkar skjønne Ada:) Nydelig jente du har!!!! Så koselig treff idag, masse nusselige babyer! Aila sovnet med en gang vi gikk og har sovet helt til nå hun, så det blir spennende å se når hun vil legge seg for kvelden. Jeg vil veldig gjerne møtes neste uke også, men jeg kan ikke tirsdag for da skal jeg treffe barselgruppa mi.
Som Natt & Dag Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Nytt trff i neste uke høres koselig ut, men jeg kan ikke mandag, tirsdag og onsdag, for da skal Yacob ha innkjøring i barnehagen, tirsdag skal også Martin på sykehuset igjen for røntgen, huff vi gruer oss...
Som Natt & Dag Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Hehe, glemte å takke for hyggelig treff, det er så morro å treffe alle de små og se hvor forskjellige de er Herlige babyer hele gjengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå