Gå til innhold

Hehe, har begynt å RENNE fra den ene puppen allerede!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20+3 idag, å idag begynte det å renne råmelk fra den ene puppen. Den puppen var aktiv lengst fra ammeperioden med førstemann, så den holder koken enda gitt...

Hehe kom i forbindelse med en liten hyrdestund med mannen min, vet ikke om det var tilfeldig, men det skal jeg finne ut av jah!!! ;) Rant nedover armen min, og på senga. Jeje... :P

Noen fler andregangs som har råmelk som kommer sånn etter sist amming?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde rå melk hele tiden etter jeg var ferdig å amme sønnen min, det forsatte helt til jeg ble gravid igjen. men nå 22+3 har jeg fått rå melk igjen.. rart det der hvordan kroppen fungerer:)

Skrevet

Hei. Jeg fikk råmelk tidlig i både første og nå andre graviditet, og ja-sex trigger det! Må nok snart ha BH på nattestid jeg, teit. Men er jo flott at kroppen gjør seg klar :-)

Skrevet

Er 21+2 og har begynt å komme her også. Ennå det er over 3 år siden jeg sluttet ammingen med førstemann! Var litt overrasket over at det kom så tidlig, men er vel forsåvidt et godt tegn:)

Skrevet

Jeg er 21 +1, førstegangs og det har allerede begynt å renne. Er ikke litt heller, lå på siden og hele armen ble våt til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...