Happy H Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Adressen til folkeregisteret i Bergen? fant ikkje ut kor eg skulle sende papirene kom jo opp flere ulike adresser alt etter ka kategori, men fant ingen som omhandler ekteskap. fint om nokke veit dette!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 de har samme adresse som ligningskontoret som jeg tror er i neumannsgate.
Happy H Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 oki, så da skal det sendes til besøksadressen da??? tusen takk for kjapt svar. må prøve å få de sendt idag, skal gifte oss i september, så d er vell på tide??=)
Kiwien Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 De sier at behandlingstiden er ca 14 dager til 3 uker. Så, du har fortsatt tid på deg. Men, det er greit å ha papirene klare når du skal møte presten! Vi sendte våre inn 9 juli, og fikk de i går... Men, det var litt rot med våres papirer da. Hører til en annen kommune nemlig.. Men, for å være sikker på at papirene kommer fram, hadde jeg levert de personlig på folkeregistert. Da kan du samtidig få hjelp til å gå igjennom de for å se om det er noen feil e.l på de! Lykke til!!!
Happy H Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 takk for svar jenter=) papir for prøving av ekteskap forlover erklæringer navneendrings skjema
Happy H Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 alle skjema du trenger ligger inne på www.skatteetaten.no disse må fylles ut og sendes folkeregisteret i kommunen din. du kan først ingå ekteskapet når disse er komt i retur og levert kirkekontoret=)
Mulle :) Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Ok takk for svar.. mye å holde styr på her :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå