Gå til innhold

Her er jeg! Et lite fosters tanker...


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Her er jeg da... Inni mammas mage altså! Svømmer rundt, vinker litt, sover litt og svømmer litt mer. Morsomt å snurre rundt seg selv.

 

Hører stadig mamma og pappa snakke om meg. Har de liksom ikke annet å snakke om, eller? Dessuten tror de vel ikke at jeg hører det, men det gjør jeg tenk! I går begynte mamma og snakke om den dagen jeg skal ut. Er hun helt dum, eller? UT? Jeg skal IKKE ut herfra! NO WAY! Det er varmt her, jeg flyter rundt i min egen vektløse tilstand, maten kommer gjennom en slags snor midt på magen og veggene rundt meg er deilige og bløte.. UT!!!!!!!!!? Jommen sa jeg smør! Nei, blir nok her inne for alltid jeg. Kan høre de der foreldrene mine, og det er i grunnen nok... Dessuten er det ikke noen åpning å komme ut av heller... tror de at jeg kan trylle, eller?

 

Så til alle dere andre der ute! La oss stå sammen og vise dem at vi IKKE finner oss i noe tull! Her skal maten bare serveres og oppvarmingen fungere perfekt. Vanntemperaturen skal holdes konstant, og vi skal passes på, ikke sant?

 

Hilsen spira på 11 + 5

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når begynner et foster å tenke? Ps du har lov å si din mening som alle andre, men her er det en dame som er stolt, glad og har et humoristisk syn på svangerskapet sitt. Hvorfor ødelegge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det var:) Ikke bry deg om surmagete folk;)

Jeg er hele 4+4 på vei, så her kan alt skje enda. Men allikevel er jeg superglad og gleder meg til april:)

Lykke til videre, snart på trygg havn nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg vel om anonyme som ikke har humoristisk sans?

 

Nei, her kommer det nok til å komme jevnlige oppdateringer fra den lille i magen. Han/ hun kan tenke så mye som han/hun bare vil, hehe! Så det kommer flere fortellinger fra innsiden!

 

Lykke til videre damer! Det skal nok gå bra!

 

Masse klemmer fra det skrivende foster og dets mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...