Gå til innhold

Har sett nurket mitt idag :-)

lilleluna7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fullgåtte seks uker og var til legen min idag. Han tok en innvendig ultralyd. Så hjertet med en gang og det slo fint og godt! SÅ rart å se... samtidig er jeg så kvalm og i dårlig form at jeg klarer ikke å glede meg.... Jeg ble sykemeldt i to uker foreløpig. Noen som har det på samme måte med psyken og varierende hormoner? Er 41 og blir 42 når jeg føder, to barn på 13 og 15 år, så dette blir attpåklatten vår. Er frisk og rask ellers, men er altså plaget av svarte tanker om dagen.. Ikke noe godt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :o) så koselig. Har en sønn på 18 og ei datter på 21 jeg... og er 25 uker på vei. Kommer til å være nesten 41 når jeg får gutten vår. Et mirakel!!

Skrevet

Gratulerer. De føtrste ukene er tøffe synes jeg, men du må liksom gjennom dem. Slitsomt å være i dårlig form og ha usikkerhet hengende over seg. Blir jo pumpet full av det når en passerer 40 i alle fall. Jeg er 43 år og snart ferdig, men jeg husker de første 15 ukene som utrolig slitsomme....

Skrevet

Gratulerer kjempemye med hjertebank! Da går det godt, vet du! =)

Jeg kjenner meg godt igjen. Svinger fra bunnløs fortvilelse og uforståelse, til glede og så til depresjon igjen... Er mange tanker som svever sammen der oppe. Har en sønn på 15, og tror VELDIG mye er forandret siden den gang jeg fikk ham, på mange områder.

Hormoner og omstillinger gjør nok sitt til av vi svinger i humøret. Satser på at det går over etter hvert som jeg blir tryggere i situasjonen!

Masse lykke til videre, du er ikke alene!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...