Gå til innhold

Dere som vet kjønnet! :-)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere når dere hadde sex i forhold til EL?

Hadde dere lite eller ofte sex den mnd dere ble gravide?

Hadde dere sex før,under, på eller etter EL?

Var det ellers noe dere spiste mye av den mnd babyen ble unnfanget?

Hvilket kjønn fikk dere?

Prøvde dere på noe bestemt kjønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meg, eller er det tilfellet at denne tråden dukker opp over alt og gjerne med noen måneder imellom.....

Helt greit å spørre, lurer bare på hvor mange svar du mener du bør ha før du vet hvordan du går frem.....

Skrevet

Det er ikke bare deg, nicco - jeg synes også jeg har sett dette innlegget før... og lurer litt på hva som er vitsen.

Men jeg har et litt annet spørsmål, i samme gate: Dere som har fått vite kjønnet, hvor sikre synes dere at dere kan være? Jeg fikk vite at det var en jente på ultralyd, og har hele tiden etterpå vært trygg på at det virkelig er en liten jente inne der. Nå, 7 uker før termin, kommer tvilen...og ikke minst alle historiene om de som trodde det var jente, men fikk gutt. Men det er da ikke så vanlig å ta feil på ultralyd, er det vel?

Ikke for dét - en gutt er like velkommen, altså. Men jeg har nå liksom forholdt meg til veslejenta i flere måneder, funnet navn, handlet jentetøy etc. Og nå kommer tvilen.... Typisk snart-fødeklar-nevrose, tenker jeg...;-)

Skrevet

Jeg har en venninne som fikk beskjed om at hun ventet en jente. Navnet ble bestemt til Andrea. Men ut kom Andreas... Så sikker kan man vel aldri være? Min teori er at hvis de sier at det blir en gutt, så er det mer sikkert, fordi da har de faktisk sett noe, i motsetning til jente der de ikke har sett noe.

Uff, dette hjelp sikkert ikke, du skal jo ha jente... Håper ultralyden var riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...