Gå til innhold

Skjer med at folk er frekke da?!

Linn & Koffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la ut ett innlegg for å få ut tankene mine. Ting er komplisert i livet mitt akkurat nå, og jeg blir hakka ned på av folk her inne pga jeg ville beholde barnet jeg hadde inni meg. Jeg hadde faktisk ikke blitt gravid med denne nye typen. Og jeg er ikke som alle andre ungdommer i dag. Jeg fester ikke, drikker ikke, røyker ikke, er mer voksen enn mange andre på min alder, jeg jobber som dagmamma osv. Jeg vet at det hadde blitt tøft, men vet også at jeg hadde klart det. Søstra mi blei gravid som 17 åring. Hu rakk å bli 18 før hu fikk ungen. Hu har nå 2 barn og er gift med barnefaren. Så dem som ikke kjenner meg burde heller ikke rakke ned på meg. Finn ut mer om ting før dere slenger ut dritt om folk! Ærlig talt. Noen av dere aner ikke hvor tøft det er å ta abort. Det er helt jævlig for noen. Som for meg! Jeg tenker på det ganske ofte og bryter sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mange som har tatt abort og de synes ikke det er hardt i det hele tatt. Har selv tatt abort, og har ikke angret ett sekund. Når du nå ikke får noe svar på innlegget ditt kan det være at mange synes du er alt for ung til å få barn. Og dagmamma, hva slags arbeid er det i dag? Du må regne med at folk synes du er veldig umodig. Det bærer innlegget ditt preg av også. Sier ikke at du er noe dårligere menneske enn andre, ei heller prøver jeg ikke å rakke ned på deg. Men du må prøve å forstå at folk reagerer når du som så ung tenker på å sette et barn til verden.... det er bare det...

Skrevet

Klart ting er komplisert, og du har lov å være trist, sint, hva som helst. Men i et forum som dette blir det ofte sånn at når man er ærlig og skriver ned tankene sine, så får man også ærlige tilbakemeldinger. Jeg skjønner godt at abort ikke er enkelt og du har lov, og du SKAL, gi deg selv sjansen til å reagere på det som har skjedd i livet ditt. Følelser er vår måte å bearbeide på.

Skrevet