Gå til innhold

Nå har tristheten kommet over meg.. jeg bør jo være lykkelig


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Nå er jeg snart 12 fullgåtte uker.. Og burde være overlykkelig for at spiren har klort seg fats helt til nå.

 

Jeg har kvalmen og bekkenløsning..Samt hatt hodepine de siste 4 dagene..

Nå har jeg begynt å bli så uendelig trist. Bare lyst til å gråte hele dagen, men klarer ikke. Sambo skjønner ingen ting. Og det gjør egentlig ikke jeg heller.

 

Flere som opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:) Det er helt normalt. kroppen din sender masse hormoner som rusker godt opp i følelsene dine og gjør deg følelsemessig ustabil. Bare forklar dette til kjæresten og få han til å støtte deg når du behøver det. Du skal nå se snart så kanskje dere synes det er litt komiskt å tenke på på hvor følsomme vi gravide damer er.

Om det skulle være slik at det ikke slutter etter etter en stund så anbefaler jeg å prate meg legen din eller jordmor.

Håper at hjelper litt. Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene! Har hatt lyst til å gråte i hele dag! Er jo egentlig lykkelig.......... men føler at alt "flyter" og jeg bare henger etter (vanskelig å forklare). Er redd for at jeg skal bli deprimert. Men tror det kommer av at jeg er tappet for energi for tiden og mye trøtt. Føler at jeg ikke får gjort det jeg burde (hjemme) og er redd for at det skal gå ut over datteren min.

 

Håper det skal gå over snart og at det "bare" er hormoner som herjer med meg.

 

Hang in there!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og e sånn, va nedstemt i første svangerskap og merka det raskt i dette og... Det e vel hormonane og alt som foregår inni oss, som gjør at vi e super følsom. Blir fort gla, og fort lei... Og så e me jo trøtt og sliten... Eg begynnte å grina 4 ganga bare i går... Men ingen i dag... Så e litt på tuppa... ;) Og eg e egentlig veldig gla for at eg e gravid, det va eg sist og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...