Gå til innhold

ultralyd 18 uke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en gutt og vi ønsket oss barn, men vi fikk det ikke til og han fant ut at han ikke gadd mer og stakk. Jeg har nå truffet en ny en og vært sammen med han en stund, og jeg er nå gravid, det jeg lurer på er når vi skal på den ordinære UL rundt uke 18, tror dere at legen etterpå kikker i journalen min og sier, ja jeg ser du har prøvd å bli gravid en stund? Jeg vet ikke helt hvordan min nye samboer vil ta dette?Siden vi ikke har vært sammen så lenge og det var ikke planlagt faktisk det som skjedde.Kan jeg prate med legen og si at når vi kommer inn så vil jeg ikke at han skal sitte og ramse opp alt i journalen min ovenfor han nye?De har vel taushetsplikt, og jeg ser ikke helt relevansen i at nå som jeg endelig er gravid at legen skal sitte og legge ut om at jeg har prøvd lenge, det har vel ingenting med saken og gjøre?Dette er jo ikke fastlegen min, men en fremmed gynekolog/lege på sykehuset.Noen som har peiling?Tusen takk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det at jeg har så mye peiling. Men de har taushetsplikt! jobber i helsevesenet selv. Regnet ikke med at gyn/lege begynner å legge ut om det. Det har jo egentlig ikke så mye med saken å gjøre.Så tror ikke du skal uroe deg så for det:) masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo bare fastlegen din som har journalen din. Så for en ukjent gynekolog er du uansett et "blankt ark".

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...