Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er 11+2 og har plutselig begynt å blø!!! Det har ikke skjedd tidligere i det hele tatt. Det er frisk rødt blod, uten klumper. Begynte i går etter en kraftig orgasme (min første i svangerskapet!) Kan det være denne som har utløst det?? Er selvsagt livredd for at jeg skal miste!! Prøvde å ringe legen min, men hun har ferie. Legesenteret sa at det ikke var noe de kunne gjøre foreløpig, men jeg skulle ta kontakt dersom blødningene fortsatte. Nå har jeg fått løs-mage i tillegg - muligens et resultat av at jeg går og er så nervøs... Det er ikke snakk om veldig mye blod - det kommer en del friskt når jeg er på do - og så er det litt i truseinnlegget innimellom... Ellers er det ikke særlig vondt. Føles kanskje som menssmerter. Har noen opplevd noe lignende?? Trenger å bli litt beroliget nå kjenner jeg!! Ellers er symptomene som før, øme bryster og kvalm... Også føler jeg sånn for å ta et bad i badekaret.. Er det lurt, eller kan det gjøre vondt verre?? Anyone Please? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9971692-hjelp-sorry-detaljene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 1. august 2007 #2 Del Skrevet 1. august 2007 Har du tenkt over om det svir litt når du tisser? Og har du sjekket at det er skjeden du blør fra (brukt en q-tip e.l.)? Jeg fikk panikk da jeg en natt i forrige uke blødde (var da 10 uker). Det var også friskt, rødt blod. hadde også mens-liknende smerter. Men når jeg kom til legevakten, kunne hun ikke se noe spor av blod i skjeden, men det var en del i urinen- hun fant ingen nitritter (det som viser urinveisinfeksjon). En dag senere var jeg tilbake, da jeg tisset blod og piggtråd :S Da var resultatet tydelig; urinveisinfeksjonen hadde ankommet Selvfølgelig var jeg jo lettet over at det ikke var SA Det trenger ikke nødvendigvis å gjøre så vondt når du tisser, det tok et par dager hos meg.. Men ta med en urinprøve til legen din (morgenurin er aller best-siden den har vært lengst i blæren), så får eventuelt utelukket det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9971692-hjelp-sorry-detaljene/#findComment-9976501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå